söndag 8 februari 2009

Inspiration

Jaa idag har jag haft en väldig energi, har varit ute i snön och lekt med Leia. Herregud va snö det har kommit =/ Sen har ja skottat lite grann :p När ja kom in bestämde jag mig för att städa toaletten riktigt grundligt :p Men så fick ja en idè, Jo att måla badrumsgolvet.. Haha Jo men det va väldigt fult så ja tog och målade det lite snabbt. Det blev grått för det hade vi hemma redan. :D Och nu är barnen forfarandew vaken och jag har starka funderingar på att flytta ner vårat sovrum och upp med barnrummet. Och jag är ju så att kommer jag på något så ska det ske på en gång. När inspirationen flödar måste de ske. Så nu sitter jag och tjatar på Kristoffer om att vi ska sätta igång. Haha , Han är inte speciellt intresserad :p Ja menar klockan är ju faktiskt 8 snart. Men vi får väll se annars blir det imorgon :p Iallafall så äre bara två dagar till våran lillkille blir stor =)

1 kommentar:

Teacher sa...

Hej!
Roligt att hitta din blogg! Hoppas att allt är bra med er.
Kram Susanne