lördag 7 februari 2009

Utmanad

Utmanad av Lina

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Sju sanningar om mig:
1. Mina barn är mitt liv!
2. Jag ångrar inga misstag jag gjort utan försöker lära mig positiva saker av dom.
3. Jag får väldigt lätt sympati för andra.
4. Jag går hos en Psykolog, Och det är så skönt! (alla borde göra det för det är väldigt skönt att bara prata om t.ex vardagen)
5. Jag Älskar att prata med människor.
6. Jag älskar att dansa, det gör att jag känner mig glad!
7. Jag har kroppskomplex. (men vem har inte det?)

Jag utmanar: Tilda & sen tror ja att dom bloggar jag följer har blivit utmanade redan :p

Inga kommentarer: